Jagamine. Prinditav paarismäng.



TÄPP, TÄPP, RUUT
Vaja prinditud tehtekaardikesi, prinditud mängualust. ( TASUTA ALLPOOL kaasas :) ).Saab mängida paaris, kolmekesi, neljakesi. Igal mängijal on enda värvi pliiats. Esimene valib tagurpidi kaardihunnikust tehtekaardi, vastab häälega, õige vastuse korral tohib endale kriipsu mängulauale märkida, vale puhul jääb vahele). Kui vastus on kuus, võib mängija märkida ühe kuuega paikneva külje. 
Kordamööda märgitakse enda valitud kohas mängualusel enda kriipse. Kui sa näed, et mõnes kohas on ruudul kolm külge märgitud (ei pea olema Sinu enda värviga) ja sa veeretad täringul tehte, mille vastus on vastav arv (näite puhul siis kuus), tõmba kindlasti see neljas külg kinni. 



See, kes saab ruudu "lukku" ehk viimase külje kinni tõmmata, värvib ruudu enda värviga. Võidab enim ruute saanud mängija.



Panen siia kõikide täringul olevate arvudega korrutamise aluse (arvud 1-6).
Peagi lisandumas iga arvu alused eraldi (neljaga korrutamine, viiega korrutamine jne).


Mängu saamiseks vajuta karuga pildil. (Lisatud ka "jääd vahele" "värvi kriips vabalt valitud kohta" kaardikesed aga need võib ära jätta.) KUI KAARDID SAAVAD ENNE MÄNGU TÄITUMIST OTSA, paned samad kaardid valimispakki tagasi (segatuna) ja mäng läheb edasi aluse täitumiseni. Viiestes gruppides võttis aega umbes pool tundi.



Kommentaare ei ole

Postita kommentaar

Otsing sellest blogist